Anak nak kontainer makanan yang ada wayang ‘KERETA’ nu, I ingat, boleh jugak, besok dia pergi sekolah, biar ler. Bagi dia syok sikit bila ke sekolah. Abang I ni tanya panjang-banyak. Betui nak ke, kat rumah takde kontainer ke, tak boleh guna yang putih-putih ke, (yang kita selalu dapat bila tapau).

Lapan ringgit je, bang. Tutup mata beli lar. Yang tanya punya tanya ni, buat apa. Anak sorang saje, takkan beli sekali-sekala bagi dia indulge sikit pun tak boleh? I nak beli pun, kena jawab banyak-banyak.

Hampir nak ketuk kepala batu nu!!

About these ads